Nu sitter jag här igen

Gud vad trött jag är! Inte så konstigt kanske med tanke på antalet timmar jag sovit inatt...Efter att jag kommit hem från Natalie så åt jag lite, satt vid datorn i ett antal timmar och halvsov. Men tillslut så tröttnade jag på att vara hemma så då träffade jag Hermela i Hammarby Sjöstad. Vi åt lunch och smält glass i skuggan och satt och snacka skit. Idag var det ganska skönt ute eftersom det blåste så pass mycket. Vi bestämde oss iaf för att gå och "bada" lite, vi hade inga badkläder men vi tänkte gå och doppa benen. Det var så otroligt skönt i vattnet att vi bara stod där i över en halvtimme.
Sen så var det dags att vända hemåt och påväg genom skogen träffade vi Tiger.
Det var en trevlig dag med mycket sol, det är antagligen därför jag e så sömnig...
Hjärtan
Kommentarer



Ditt namn sötis:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad skulle du skriva nu då?:

Trackback
RSS 2.0