Tidigt, tidigt

Jag är väl en av dom få som är vaken just nu. Inatt sov jag och Jessica hos Natalie (rätt stavat eller hur Nats?) som bor längst ut på Ingarö. Idag på morgonen, 08:40 så skulle Natalie till tandläkaren. Så det var bara att gå upp klockan 7, fast vi försov oss lite så det var tur att Natalies lillebror kom in och väckte oss, hehe.
Igår var jag med dom där två hela dagen och vi gick en hel del. Från Götgatsbacken till Sickla strand i värmen! Men nu ska jag inte klaga på värmen, då blir det säkert 10+ och regn igen...Jag funderar på att sova ett tag men vet inte om jag kommer kunnas somna då, nu när det är så ljust. Får väl ta och hitta på något idag men just nu e jag nöjd med att sotta vid datorn
hjärtan
Kommentarer



Ditt namn sötis:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad skulle du skriva nu då?:

Trackback
RSS 2.0