TheStudio

Idag åkte jag in från landet för att gå på sminkning och fotografering på TheStudio! Min kompis Linnéa var där för ett tag sedan och då kunde man skriva upp kompisar på en lista som skulle få göra samma sak. Då skrev hon upp mig och i Onsdags ringde dom. Jag tog med mig Tiger, Hermela och Matilda dit. Först blev vi sminkade och fick håret fixat, sedan blev vi fottade mot olika bakgrunder och liknande. Vi hade också med oss tre ombyten var så man fick byta om mellan varven. Det var jättekul att vara där och bli stylad och plåtad! Mina bilder blev kanske inte finast i världen men några bra blev det. Jag köpte tio stycken och eftersom jag rekomenderade 8 vänner fick jag en gratis bild också :) Det var en lyckad dag helt enkelt och jag skulle gärna göra om det!
Här ser ni resultatet:



Fler kanske kommer någon annan gång eller så får ni säga till om ni vill se resten ;)
Hjärtan

Kommentarer
Jaqueline

Fan vad fina ni är brudar !

2009-06-22 - 00:04:17 -
Anonym

HAHAHAH SJUKT FULA!! PRECIS SOM JARRE

2009-07-02 - 10:50:24 -
Milla

Säg vad du vill om mig men inte om mina vänner och inte anonymt din fega jävel. Ha det gött :)

2009-07-06 - 22:28:40 - URL: http://camillalarssons.blogg.se/



Ditt namn sötis:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad skulle du skriva nu då?:

Trackback
RSS 2.0