"Rob take me somewere we can be alone"

Okej ikväll måste jag gå och lägga mig tidigt för imorrn går bussen 10:48 från slussen! Ska nog ta och packa nu tror jag...Jag slänger in en låt som jag har fastnat på bara för att jag hörde den imorse. Taylor Swifts "Love Story". Hur underbar e den inte? Jag har sjungit på den hela dagen och nu på kvällen har jag knarkat videon i reklampauserna på Uggly Betty och Desperate Housewife. Den e inte direkt ny eller så och jag vet inte vad som gör att jag har fastnat för den...Kanske texten och den urgulliga videon. Aja här är den iaf:
Bella stör sig på mig, därför ska jag plåga henne hela bussresan :)
sov sött
Kommentarer
Anonym

grymt bra låt

2009-06-17 - 18:12:02 -



Ditt namn sötis:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad skulle du skriva nu då?:

Trackback
RSS 2.0