REA

Jag funderar på att göra en ny design till bloggen...Bara för att jag blev lite insprerad av mina nya bilder från TheStudio. men jag vet inte riktigt om jag orkar, jag gjorde ju nyss en ny. Vad tycker ni? ska jag låta bloggen vara som den är ett tag till?
Idag har jag iaf varit på stan och kollat in Rea:n med plånbo..oj jag menar mamma. Nej jag skoja bara :P
Det är så rörigt när det är rea men jag hittade iaf en del. Ett fint linne med nitar från Zara och på Zara hittade jag också skor (ovanligt?) och en underbar, vit kavaj...Men skorna fick vara kvar och kavajen också för mamma ville inte köpa en kavaj som det var kemtvätt på. På weekday hittade jag ett par Acne Jeans med 50% rabatt. Det var exakt den modellen som jag tänkte köpa i höst och nu var det 50% så jag köpte såklart direkt! Bilder kommer någon dag när jag är hemma men imorrn åker jag till mormor och sen blir det antagligen landet igen.
ni får ha det så gött, pussar
Kommentarer



Ditt namn sötis:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad skulle du skriva nu då?:

Trackback
RSS 2.0