Morr jag e trött...

jag måste bara klaga lite. När jag sitter och läser bloggar så läser jag ibland kommentarerna. Då e det otroligt irriterande när folk sitter och spammar sin jävla bloggadress 10 000 gånger. då måste man scrolla ner hur långt som helst! Kan man inte bara (om man nu måååste länka) skriva sin adress EN gång? E det svårt? Man får inte mycket mer läsare bara för att man skriver sin bloggadress skitmånga gånger på någon stor blogg. Folk blir ju bara irriterade när man spammar sin adress och då lär man ju aldrig klicka på den där jävla länken. 
Jag bli bara så irriterad. Kan inte människor försöka slå sig fram på egen hand? Någon som håller med mig? Kanske är jag bara lättirriterad nu eftersom jag e trött...
Puss på er iaf 
Kommentarer



Ditt namn sötis:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad skulle du skriva nu då?:

Trackback
RSS 2.0