Hos Bella

Ursäkta den dåliga uppdateringen de senaste dagarna. Och imorn åker jag med Bella och Elin till mitt land så det lär inte bli bättre de närmaste dagarna. Vi hoppas på fint väder Onsdag-Fredag nu då så vi slipper sitta inne på landet. Det finns liksom inte så mycket att göra inne, ingen dator, bara skogsTV...Ja ni fattar. Just nu sitter jag iaf hemma hos Bella tillsammans med Elin. Vi passar hennes lillasyster som e sjuk. Jag som älskar barn! haha. Nej men barn i Beckas ålder går bra för dom säger inget, Becka är 1.
 När Bellas mamma kommer hem ska vi gå ut i det härliga vädret. Så underbart att det är fint för en gångs skull! Jag och Bella e lite sugna på att bada men jag har ingen bikini så vi får se hur det blir med det.
Pussar från eran favorit

Kommentarer



Ditt namn sötis:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad skulle du skriva nu då?:

Trackback
RSS 2.0