Dagen

Nej jag tänker inte skriva ett långt inlägg om Micheal Jacksson och om hur mycket "han har lämnat bakom sig". För ärligt talat, det är hemskt när vilken människa som helst dör och därför tycker jag att man ger Micheal Jackssons dödsfall för mycket uppmärksammhet...
men nog om det nu. Idag har jag varit med Natalie och Maja. Vi fikade på Tully's på götgatsbacken och planerade inför mitt land imorgon. Vi ska nämligen åka dit tillsammans med Jessica så snart ska jag gå och packa. 

Efter att jag varit med M och N så åkte jag hemma och träffade Bella. Vi kommer inte träffas på länge så vi ville träffas. Vi gjorde ingenting, förutom att ligga hemma i varsin soffa hos mig och kolla på TV pch snacka skit. Men det var trevligt ändå! När jag kollade runt lite förut bland olika bloggar så hittade jag coola linnen som jag inte skulle tacka nej till! Det är en tjej som har en blogg som är sjukt duktig på att rita och hon trycker upp linnen med egna motiv och säljer. Jag funderar på om man kunde göra något liknande själv...? 
Här hittar ni hennes blogg
Klicka för att se nästa bild
ge mig!
Kommentarer



Ditt namn sötis:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad skulle du skriva nu då?:

Trackback
RSS 2.0