Lite knas

Hello! det var länge sedan, har ni saknat mig? Okej dum fråga det vet jag att ni har! Ja igår kom jag då hem från Vingåker där jag tillbringat fyra glada dagar med Jaqueline. Vi har...ja vad har vi gjort? Vi har umgåtts, gosat med bill, ridit och spelat UNO som två tokar! Men det har varit riktigt trevligt iaf, har saknat mitt lilla troll.
Jag har försökt lägga in bilder från mina dagar i Vingåker men eftersom jag har ny mobil så har det blivit något knas och det funkar inte att lägga in bilder. Men jag ska försöka fixa det. Det hjälper ju inte direkt att instuktionboken är på engelska...

Tänkte nog peta lite på designen ikväll, jag känner för det! Ha det gött så länge :)
hjärtan

Gammal bild på J tagen av mig i skolhelvetet
Kommentarer



Ditt namn sötis:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad skulle du skriva nu då?:

Trackback
RSS 2.0