Britney Spears - cirkusen börjar om 1 minut

ligger i soffan och är mätt. Jag och mamma åt indiskt till middag, mums! Jag är jävligt avundsjuk på Bella just nu för hon är på Britneys konsert! hon har redan mms:at mig två bilder...Jag önskar verkligen att jag var där men jag hade inga pengar att köpa biljett för. jag som verkligen älskar britney, bella tycker bara att hon "E okej". Men skitungen fick ju biljetterna i födelsedagspresent...
Tänk va häftig den konsterten måste vara, men jag undrar hur mycket Britney mimar egentligen. Men ändå, jag skiter i det, tänk vilken show hon levererar. Som jaqueline just sa " Det vore en dröm att vara där "

Kommentarer
olivia

jag ska dit på extra konserten imorn, tisdag :)

2009-07-13 - 22:13:40 -
Milla

Lyllo dig!! :)

2009-07-14 - 22:03:26 - URL: http://camillalarssons.blogg.se/



Ditt namn sötis:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad skulle du skriva nu då?:

Trackback
RSS 2.0