Nej men titta där står ju jag!

Hej allihopa! jag är hemma lite kort nu för jag var tvungen att gå till tandläkaren imorse. Inte kul alls, jag gick upp klockan 8 och nu har jag skitont i tänderna. Men vill man vara fin...Efter tandläkarbesöket vart jag lite deprimerad så jag gick och shoppade en kjol och lite annat fint :)

Jag har nog inte berättat det här för er. I början av sommaren så var jag vid Götagatsbacken och då kom det fram en kille och frågade om han fick fota min outfit. Det är klart att han fick det! Iaf så var jag inne på hans hemsida idag och gissa vad jag hittade? Jo lilla jag som står och pratar i telefon (med jessica!) i solen.
img_1351as
Hmm inte snyggaste bilden men...

ni kan se själva här 

Hjärtan

Kommentarer
maja

sluta vara så snygg hela tiden ;) inte ens när du ska till tandläkaren kan du låta bli att vara det ju. Fy på dig ;)<3

2009-08-08 - 23:52:05 -
maja

eller jaha bilden var tagen vid ett annat tillfälle, men ändå!<3

2009-08-08 - 23:53:04 -
maja

eller jaha bilden var tagen vid ett annat tillfälle, men ändå!<3

2009-08-08 - 23:53:24 -
lisa & matilda

hejsan! :)

vi har en designutlottning på våran blogg! om du är inteserad: http://smilinggirls.blogg.se/2009/august/designutlottning.html#comment

det står där hur man gör :)

2009-08-14 - 13:27:40 - URL: http://smilinggirls.blogg.se/



Ditt namn sötis:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Vad skulle du skriva nu då?:

Trackback
RSS 2.0